Община Годеч обяви три свободни работни места

323 преглеждания

Специалист „Кадастър, регулация и геодезия“, сметосъбирач и работник поддръжка

Община Годеч обяви три свободни работни позиции – специалист „Кадастър, регулация и геодезия“, сметосъбирач в звено „Чистота и озеленяване“ и „Работник поддръжка“. 

Специалист „Кадастър, регулация и геодезия“ в Дирекция „Териториално устройство и европейски проекти“.

I. ОБЛАСТИ НА ДЕЙНОСТ:

1. Кадастър, регулация и геодезия.

II. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

1. Образование – магистър, бакалавър или средно-специално в областта на строителството, архитектурата и геодезията;

2. Компютърни умения на добро потребителско ниво;

3. Да отговарят на изискванията по чл.107а от Кодекса на труда;

4. Минимален професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство.

III. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

1. Писмено заявление за работа – свободен текст;

2. Автобиография;

3. Копие от диплома за завършено образование;

4. Документ удостоверяващ трудов и професионален опит;

5. Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда – по образец.

Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността – I степен. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

IV. МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:

Документите се приемат в деловодството на Община Годеч – всеки работен ден от 08.30 часа до 17.00 часа.

V. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТИ:

Камелия Русимова – старши специалист „Човешки ресурси“, тел. за контакт: 0729 2 2300.

Сметосъбирач в звено „Чистота и озеленяване“ на 8- часов работен ден със стартово възнаграждение 1200 лв. 

I. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

1. Образование – няма изисквания;

2. Физически и психически здрав;

II. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

– Извършва ръчни операции по пренасяне, прибутване и прикачване на съдовете за смет към механизма за изсипване в сметосъбирачния камион;

III. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

1. Заявление до кмета на Община Годеч – свободен текст;

2. Медицинско свидетелство за работа;

IV. МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:

Документите се приемат в деловодството на Община Годеч – всеки работен ден от 08.30 часа до 17.00 часа.

V. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТИ:

Камелия Русимова – старши специалист „Човешки ресурси“, тел. за контакт: 0729 22300.

„Работник поддръжка“ в звено „Чистота и озеленяване“ на 8-часов работен ден със стартово възнаграждение 1200 лв.

I. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

1. Образование – основно или по високо;

2. Физически и психически здрав.

II. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

– Изпълнява обща работа по поддръжка на общински имоти, сгради и обществени места.

III. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

1. Заявление до кмета на Община Годеч – свободен текст;

2. Медицинско свидетелство за работа.

IV. МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:

Документите се приемат в деловодството на Община Годеч – всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа.

V. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТИ:

Камелия Русимова – старши специалист „Човешки ресурси“, тел. за контакт: 0729 22300.

Източник: Актуален глас

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук