Община Своге напомня на гражданите да използват официалните канали за сигнали и жалби

135 преглеждания

Анонимни сигнали не се разглеждат

Община Своге информира своите жители, че в напоследък в социалните мрежи се наблюдава засилена активност от различни лица и профили, които публикуват мнения, „сигнали“ и твърдения, свързани с дейността на Общината. От администрацията на уточняват, че тя не следи и не администрира публикации в неофициални групи и страници, поради което подобни сигнали нямат официален характер и не подлежат на обработване по законоустановения ред.

От Общината допълват, че за част от тези лица има публично достъпна информация, която ги свързва с политически формации. Част от активността им, според администрацията, цели преследване на политически дивиденти, което подчертава необходимостта гражданите да използват единствено официалните канали за подаване на сигнали, жалби, предложения и препоръки.

Официалните канали, чрез които жителите на Своге могат да се свържат с администрацията и да получат официален отговор, са:

Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) – https://edelivery.egov.bg 

Електронна поща: kmet@svoge.bg 

Телефон на оперативния дежурен: 0726 / 85

На място в деловодството на Община Своге, всеки работен ден.

Община Своге напомня, че анонимни сигнали не се разглеждат и призовава гражданите да използват официалните канали, за да могат всички подадени сигнали да бъдат регистрирани, проследени и да получат официален отговор.

Източник: Община Своге, Фейсбук

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук