Министерство на финансите /МФ/, съвместно с Българска народна банка, инициираха мащабна информационна кампания по повод въвеждане на еврото в България.
В рамките на Работна група „Комуникации“ към Координационния съвет за подготовка на Република България за членство в еврозоната, в която НСОРБ е член, се представи разработен Бранд бук с правила за прилагане на визуалната идентичност на кампанията. Предвидени са три етапа на кампанията, за всеки от които е подготвено различно послание, в зависимост от заложените целеви групи.
Във връзка с това, МФ кани българските общини да се включат в информационната кампания и популяризирането ѝ чрез всички свои комуникационни канали.
Община Костинброд се включва в националната кампания, разпространявайки предоставените от МФ информационни средства, които могат да се използват в дейностите по информиране на местната общност.
На официалните сайтове https://evroto.bg и https://еврото.бг, можете да откриете непрекъснат информационен поток от новини, въпроси и отговори, аудио, видео и дигитални материали.