Община Своге обявява прием на документи от кандидати за потребители и кандидати за социални асистенти на социалната услуга „Асистентска подкрепа“

768 преглеждания

Документи се подават всеки работен ден от 09:00 до 17:30 ч. в Деловодството на Община Своге

Община Своге обявява прием на документи от кандидати за потребители и кандидати за социални асистенти на социалната услуга „Асистентска подкрепа“

Община Своге в качеството си на доставчик на нова социална услуга „Асистентска подкрепа“, в изпълнение на Закона за социалните услуги обявява, че стартира прием на документи от кандидати за потребители и кандидати за социални асистенти на социалната услуга „Асистентска подкрепа“.

„Асистентската подкрепа“ е специализирана социална услуга предоставяна от лице, назначено на длъжност „Социален асистент“, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда за:

Самообслужване;

Движение и придвижване;

Промяна и поддържане на позицията на тялото;

Изпълнение на ежедневни и домакински дейности;

Комуникация.

Потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“, съгласно Закона за социалните услуги са лица от следните целеви групи:

Лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност;

Деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ, които не ползват асистентска подкрепа, помощ за осигуряване на асистентска подкрепа или за които не се получава помощ за грижа в домашна среда по реда на друг закон.

Кандидатите за потребители заявяват желанието си да ползват социалната услуга „Асистентска подкрепа” по настоящ адрес, като необходимите документи за кандидатстване са следните:

Заявление-декларация (по образец);

Документ за самоличност (за справка);

Експертно решение на ТЕЛК/НЕЛК (копие); Медицински протокол на ЛКК (копие); Други медицински документи - актуална епикриза и др. (копие);

Пълномощно (в случай, че документите не се подават лично от кандидата за потребител).

Лицата, желаещи да бъдат назначени на длъжност „Социален асистент“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа” по реда на Закона за социалните услуги е необходимо да подадат следните документи:

Заявление - декларация (по образец):

Документ за самоличност (за справка);

Автобиография;

Копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено минимум основно образование;

Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер за лишаване от свобода, не е лишено по съответния ред от правото да заема определена позиция и не са му налагани мерки като извършител по Закона за защита от домашното насилие (по образец);

Други документи по преценка на кандидата - документи, удостоверяващи успешно преминат курс на обучение за асистент и/или копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит /при наличие на такива/.

С одобрените кандидати за заемане на длъжността „Социален асистент“ ще бъдат сключени трудови договори, като един социален асистент ще предоставя подкрепа на минимум 3-ма потребители.

Документи от кандидатите за потребители, желаещи да ползват социалната услуга „Асистентска подкрепа“, в изпълнение на Закона за социалните услуги, както и от кандидатите за социални асистенти се подават всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа в Деловодството на Община Своге.

Допълнителна информация може да се получи и на тел: 0888 202 599  / 0726 85 /вътрешен/ 63.

doc Декларация

doc Заявление за кандидатстване

doc Заявление за ползване

Източник: Община Своге

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук