Симеон Симеонов от Годеч и негови колеги от СУ „Климент Охридски“ спечелиха комуникационния конкурс „Като Бернайс“

911 преглеждания

14 отбора се състезаваха в благородната надпревара

Големият победител в „Работилница за репортери 2017 - Разкажи за твоята България“ Симеон Симеонов (Симеон Александър) и неговите колеги от Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Диляна Стоянова и Станислав Петров, с ръководител доц. д-р Светлана Станкова, спечелиха седмото издание на студентския комуникационен конкурс „Като Бернайс“.

„Не можеш да избягаш от някои корени, дори журналистически да са те. Когато дойде моментът да представяме идеята на проекта с екипа, си помислих: „Брей, чувствам се все едно съм в следваща Работилница“. Всичко, благодарение на основата, която ми бе дадена през една много далечна 2017 година“, сподели за EspressoNews Симеон Александър.

В рамките на конкурса, който бе част от форума на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) „Денят на Бернайс“, 14 екипа, със своите ментори, трябваше да предложат проект за ефективна предизборна кампания на тема „Кание Уест - кандидат-президент на САЩ“.

Второто място спечелиха Благовест Стоянов, Дарина Желева, Лора Виткова с ръководител Мануела Тотева, Софийски университет „Св. Климент Охридски“, а на трето място се класираха три екипа: Пламен Пашов, Велиан Димитров, Венислав Чаев с ръководител доц. д-р Симеон Василев от Софийски университет „Св. Климент Охридски“; Любов Георгиева, Мая Манова, Милица Георгиева,  с ръководител гл. ас. д-р Калин Калинов, Софийски университет „Св. Климент Охридски“; Еди Калев, Виктория Тошева, Яна Боянова, с ръководител  гл. ас. д-р Калин Калинов  Софийски университет „Св. Климент Охридски“.

Денят на Бернайс е събитие, което се организира от Българско дружество за връзки с обществеността, с който се отбелязва рождението на социолога Едуард Бернайс и има за цел да дискутира важни въпроси, свързани с развитието на професията, да стимулира студентите за практически изяви и научната общност. Темата на тазгодишното издание бе „Изгубени в превода: PR-и и журналисти по пътя към чиста информационна среда”.

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук