„Битката за талантите“ за първи път в онлайн формат

898 преглеждания

Двама международни експерти и над 10 специалисти от България презентираха и дискутираха новите стратегии за привличане и задържане на таланти и работа в новата среда през 2020 г.

Адаптацията към извънредните условия безспорно носи позитиви, а събитието, което мнозина очакваха с голям интерес поднесе разнообразна програма изцяло в дигитална среда.

Двама международни експерти и над 10 специалисти от България презентираха и дискутираха новите стратегии за привличане и задържане на таланти и работа в новата среда през 2020 година. Четвъртото издание на работодателския форум „Битката за талантите“ се проведе изцяло онлайн и привлече разнообразна аудитория.

„2020 е всичко друго, но не и обичайната година. Преживяхме месеци на сериозни промени, пандемия, промяна в личните и трудовите навици, ограничения, известни дози страх и несигурност, но нека да погледнем оптимистично, все пак годината приключва скоро и се надяваме, че това означава и край на сътресенията.

Има, разбира се, и други поводи за оптимизъм - фактът, че сме адаптивни същества и успяваме независимо от това в какви ситуации ни поставя животът.“, сподели Надя Маринова, главен редактор на b2b Media при откриването на форума.

По време на събитието бяха представени резултатите от специално проучване на b2b Media и Neticle на тема: Как работата от вкъщи промени удовлетвореността на служителите в България? Обобщените данни представи Петър Каишев - Регионален мениджър за България и Грузия на Neticle.

Бяха анонсирани и предстоящите Годишни награди за Employer Branding, които също ще се проведат за четвърти път в самото начало на 2021 година.

При откриването на форума участие взеха и двама от основните партньори на събитието - Светлозар Петров, изпълнителен директор на JobTiger и Катя Димитрова, основател и управляващ партньор, Interpartners Communications Group.

Още в първата сесия бяха дискутирани стратегиите за брандинг 2020, а своите виждания представиха Д-р Ваня Бабанин, консултант по управление на брандове и репутация и регионален мениджър за България на Европейската асоциация на комуникационните директори на тема: „Работодателско брандиране отвъд класическото разбиране“, както и Ирина Горялова, Коуч по устойчиво организационно управление за изпълнителни директори и техните екипи, DreamersDo на тема: „Онлайн срещите - (не)очакваният тепих в битката за талантите“.

В своя презентация доц, д-р Александър Христов, Комуникационен експерт, преподавател, управляващ директор на „Параграф 42“ подчерта, че „Винаги ще има офлайн“ в комуникациите и мотивацията на екипите, дори и по време на пандемия.

По време на събитието се проведе и дискусия относно „Стратегиите на големите работодатели“ с участието на Таня Косева-Бошова, председател на Дамски форум и Асоциацията на собствениците на бизнес сгради и управляващ партньор на Парк Лейн Дивелопмънтс, Светлозар Петров,изпълнителен директор на JobTiger, Катерина Шопова, директор Човешки ресурси на Лидл България EOOД & КО КД и Ваня Панамска,Директор „Човешки ресурси“ на Лукойл България.

За Силата на създаване на конкурентноспособна работодателска марка в динамична среда говори Дан Мейерс, Глобален вицепрезидент „Човешки ресурси“ в Acronis в пряко включване от Бостън, докато Дуня Павлович, консултант проучване на талантите в Mercer представи от Лондон своето виждане за това „Как да формираме работната среда, вземайки предвид мнението на служителите“.

В сесията „Подбор, комуникации и маркетинг“ говорители бяха Надежда Ванева, Основател и директор комуникации на агенция 3CON, Кремена Станилова, Психотелесен терапевт, която коментира „Пластичността във време на промени“ и Детелина Смилкова, Председател на НUMAN POTENTIAL CLUSTER HPC.

Сред темите на форума бяха:

Кои са новите стратегиите в България в турбулентни времена като 2020 при изграждането на марка, при привличането и задържането на талантие, при управление на бизнес процеси?

2020 донесе много промени на работното място, - ще се запазят ли трайно или да очакваме ново обръщане на тенденциите през следващата година?

Какви нови подходи се прилагат за employer branding? Има ли връзка между работодателската марка и развитието на умения у служителите?

Как да стимулираме мениджмънт, който задържа, вместо да отблъсква талантите?

Източник и снимки: b2bmedia.bg и manifesto.bg

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук