Наближава третото издание на събитието „Битката за талантите 2020“

803 преглеждания

Форумът ще се проведе онлайн

Как се справят спецалистите от различни компании с предизвикателствата на 2020?  Кои са новите стратегии на HR-експертите и специалистите по комуникации и маркетинг, за да останат техните компании на върха? Кой ръководи employer branding кампаниите и какви промени донесе 2020 в комуникациите?

Има ли нужда от по-близка координация на усилията и как да използвате следващото поколение макретинг за привличане на таланти? Какви са особеностите на новото поколение служители?

Най-добрите практики при изграждането на работодателска марка ще се дискутират в предстоящото четвърто издание на работодателския форум „Битката за талантите“ на 15 декември 2020. Събитието ще се проведе онлайн.

В „Битката за талантите 2020“ ще бъде представено специално проучване за нагласите на HR-специалистите и талантите в България, представено от международната компания Neticle.

В отделните презентации ще се дискутират горещи теми като промяната в очакванията и какави нови стратегии ще се прилагат през 2021, иновациите при ангажиране на служителите, позициониране на компаниите като атрактивни работодатели, различните техники за привличане и задържане на талантливи служители, както и стратегиите за community branding в дигитална среда.

Тази година сред говорителите на събитието са изявени специалисти, които ще разкрият най-добрите стратегии.

Входът за събитието е с предварителна регистрация на talents.b2bmedia.bg. Сега имате възможност да се регистрирате със специална отстъпка от 50%.

Организатор на събитието е b2b Media. То е предназначено за: HR професионалисти, Специалисти за привличане на таланти, Комуникационни експерти, PR и Employer Branding професионалисти  и за всеки, който се отнася сериозно към разработването на стратегии за изграждане на работодателска марка, за привличането и задържането на таланти, за въвеждането на иновации и за осигуряването на растеж в компанията.

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук