Кои са отличените в Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025

17 преглеждания

Лидерите и вдъхновителите на 2025 година бяха обявени по време на официална церемония за връчване на призовете Leaders of Influence Awards 2025. Конкурсът се организира за трета поредна година от b2b Media и отличава най-добрите примери за положително влияние и въздействие, намира онези професионалисти и бизнеси, които вече са се наложили като лидери на мнение в различните бизнес и обществени сфери, отличава също тези, които защитават важни каузи и успяват за вдъхновят другите. Сред най-награждаваните компании бяха Пощенска банка, Виваком, Новартис и AstraZeneca България, както и Транспрес и Силвър Стар.

Призът за Business Woman of Influence отиде при Гергана Тоткова – Петракова, PR мениджър Novartis България, а за  Organizational Leader of Influence при четирима от номинираните - арх. Пламен Мирянов, изпълнителен директор на АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ АД, Иван Дудин, Balkansworks и ПР професионалистите Катя Димитрова и д-р Александър Христов.

В категорията Agent of Change като бизнес беше отличена компанията AstraZeneca, а в индивидуалните награди - Калина Петкова, Корпоративни комуникации, Schneider Electric.

За своето влияние в обществото в категорията Public Figure of Influence, отличието отиде при Минко Ламбов, директор ДК Средец.

Организациите, които показаха силно лидерство и бяха отличени в Leading Organization, са Novartis България и Транспрес, а в Leading by Example - ОББ ИНТЕРЛИЙЗ с OLA PROJECT - ONLINE LEASE APPLICATION, Изи Кредит с проекта си „Силата на доброто” и Силвър Стар с проект: Устойчиви професии за устойчиво бъдеще.

Компанията Силвър Стар се изкачи на върха и в категорията Leading by Innovation с разработка за Изкуствен интелект в следпродажбеното обслужване.

Със своята кампания: „Финанси под CTRL“  Пощенска банка взе две първи места в Leading by Education наред със Стопански факултет към СУ Св. Климент Охридски и Novartis България и също в  Education and Influence, където бяха отличени и Виваком с техния проект „Подкрепа за олимпийски отбори по природни науки”.

Най-силните инфлуенсърски кампании за годината в Influencer Campaign of the Year показаха  кампания „Отборът на будителите“ на Publicis Groupe за фондация „Заедно в час“ и TRANSPRESS - Как да я караме по-здравословно.

В категорията Influencer in the Community сред отличените се наредиха Карлсберг България с Пиринско Чисти Планини и РОТАРИ БЪЛГАРИЯ И СОФИЯ КРИСМАС ФЕСТ  с кампанията „ОТ ДЕТЕ ЗА ДЕТЕ” в чест и памет на Татяна Хинчовска”.

Първото място в Strategy, Leadership and Success е за Alternative Advertising - Проект: Лидерски Форум и Денят на жената предприемач 2025, а ESG Leader за 2025 година са EVN България с Проект: „Иви и Енчо. Занимателни обучения за енергия и екология“ и DEVIN - Петя Манастирска, Мениджър „Устойчиво развитие и качество“ в Девин ЕАД.

Призът Science and Innovation тази година е за Somenso с проект: Practical Stress, докато този за AI Innovation грабнаха от  Progress Software с Progress Agentic RAG.

За изгряваща звезда в Rising Star of Influence беше отличена Фондация ФЕБ за платформата „EthiCitizen“, а в Network of Influence наградите отидоха при AstraZeneca и Balkan eCommerce Summit.

Призът за Green Influencer е за TRANSPRESS, а най-влиятелната агенция на годината в категорията Influential Agency на върха е Propaganda Group.

Двама журналисти бяха отличени в Leaders of Influence - Media Award:

Виктория Симеонова, главен редактор Gospodari.com и Катя Василева, журналист, БНР - Радио София - 257 podcast.

Пълният списък с отличените, можете да откриете на сайта на събитието: https://leaders.b2bmedia.bg.

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук