Най-иновативните, устойчиви и успешни компании грабнаха призовете в b2b Media Annual Awards 2020

783 преглеждания

Вижте отличените

В тазгодишното издание на b2b Media Awards 2020, компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании в отговор на COVID-19, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури. 

Новите категории за 2020 година бяха: Предприемачество в криза, Кампания с кауза в COVID-19 и Социален проект в отговор на COVID-19.

За поредна година конкурсът отличи доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании в отговор на кризата COVID-19, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

А1 България ЕАД взе приза за Кoмпания с кауза в COVID-19, а Търговска верига „Фантастико“ показа най-силната Социално-отговорна кампания.

Kaufland България беше отличена като Инвеститор с визия, докато

Биспоукбрандс ЕООД станаха първи с Бизнес проект на годината.

Призът на Иновативна компания на годината грабна УниКредит Булбанк, които станаха първи и в категория Динамично развитие, докато същото отличие при стартиращите бизнеси отнесе LogSentinel.

Най-силен Социален проект показаха Acronis Bulgaria, а Пощенска банка взе наградите за Сделка на годината и за Иновативен проект.

ИнтерИмидж ЕООД имат най-силната Кампания за community branding, Progress се оказаха първи в категорията Иновативен продукт.

Призът за Успешно предприемачество в криза отиде при Интерпартнерс, а наградата за Социален проект в отговор на COVID-19 заслужиха от SoftServe България.

Застрахователно дружество „Евроинс“ АД е с най-силната Благотворителна инициатива, а Иновация в кризата показаха от JobTiger.

За своята Иновативна кампания за работодателска марка бяха отличени TBI Bank, Schneider Electricбяха безкомпромисни в категорията за Технологична иновация на годината.

Журито оцени най-високо като Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса този на Мусала Софт, а ДЗИ и ОББ си разпределиха първите места съответно в Иновация в ПР сферата и Иновация в маркетинга.

Отличията за ОББ не спряха до тук - финансовата институция взе приза и за Иновативна идея на годината.

Компаниите, отличени като лидери в това издание са: Филип Морис България ЕООД и ЗЕАД Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп ЕАД, а личностите, които си тръгнаха с Приз Бизнес лидер на годината са: Кристоф Де Мил, иновационен лидер на КВС Груп в България, изпълнителен директор „Финанси“ на ОББ, Филип Рувре, главен изпълнителен директор за Модис България и Иван Чернев, председател на Управителния съвет на Kaufland България.

Отличието в категория Кампания с кауза в COVID-19 взе „БТВ Медиа Груп“ ЕАД, а първото място за Креативно офис пространство е за цял консорциум от компании - The Smarts, Параграф 42, IQ media, Shoot!, Ентусиазъм.

За най-успешен беше признат бизнес дебютът на „Ондо Солюшънс“ ООД, докато призът за Инвестиция за устойчиво развитие отиде при Филип Морис България.

Лидл България взеха наградата за Образователна идея, а Финтех компания на годината стана SEPA Cyber Technologies.

Повече за отличените компании, организации и личности в шестото издание на бизнес наградите на b2b Media, може да видите ТУК.

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук