От понеделник са в продажба билетите за второто издание на Конгреса за електронна търговия – eCommCongress

1365 преглеждания

До 21 февруари входната такса за двудневното събитие е с до 45% отстъпка

 

С началото на седмицата, на пазара могат да бъдат открити и промоционалните билети за второто издание на Конгреса за електронна търговия – еCommCongress. Тази година събитието ще бъде с по-големи мащаби и ще се проведе в два дни - на 8 и 9 април, а домакин отново ще бъде Интер Експо Център.

Тазгодишното издание на едно от най-големите събития в този бранш, събрало над 350 души при дебюта си, ще фокусира вниманието на участниците върху дигиталния маркетинг за електронни търговци, растежа на онлайн магазини и тенденциите за изместване на потребителските маси от десктоп към мобилни устройства и продажба чрез тях. Двата събитийни дни ще обединят бизнеса и практиката -  първият ден ще бъде с бизнес насоченост, а по време на втория ще бъде демонстрирана практическата част чрез работилници. Уъркшоповете ще предоставят ценни съвети по копирайтинг за онлайн магазини, фотография и работа с модели и предмети, анализ на данни и превръщането им в пари, както и превръщането на единичните покупатели към лоялни клиенти. Допълнително ще бъдат организирани и две напълно безплатни работилници, които за момента остават в тайна.

Организаторите от Events Bakery, които за втори път събират предприемачите с интерес към онлайн търговията и нейното развитие, са подготвили интересен букет от лектори, който включва професионалисти в сферата, идващи отвъд границите на България – Лондон, Дъблин, Варшава и др., както и познати лица от България. Събитието ще бъде изцяло на английски език, като ще има предоставен и симулативен превод.

По време на eCommCongress паралелно ще се проведе и експо, на което ще бъде заложено и на силна нетуъркинг част. Всеки безплатно ще може да се запознае с фирми–доставчици на услуги за онлайн търговци, да изгради бъдещи партньорства или да стартира собствен бизнес. Част от изложителите са Stenik Group, Cloudcart, Storegecko, Web Seller guru, Easy Аds, Rapido Express & Delivery.

Второто издание на Конгреса за електронна търговия – еCommCongress се състои с подкрепата на платинените партньори Stenik Group и Cloud cart, както и на златния партньор Storegecko. Медийни партньори на събитието са B2B media, ИА Крос, Kaldata.com, M3 college, Predpriemach.com, Lifehack.bg, Socialevo.net, Marketing360.bg, EspressoNews.bg, Investor.bg и Hicomm.bg.

Актуална информация за събитието може да откриете на уеб адрес www.ecommcongress.com, както и на мобилното приложение еCommCongress, достъпно за iОS и андроид.